Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 3.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 4.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 5.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 6.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 7.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 8.
  • Summaries, Notes 'Idejas un inovācija uzņēmējdarbībā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  JAUNAS IDEJAS, MEKLĒŠANA    4
  UZŅĒMĒJDARBĪBAS UZDEVUMI    5
  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PLANOŠANA    6
  TIRGUS APTAUJA UN NOVĒROŠANA    7
  CENU VEIDOŠANA    9
  KONKURENTI    9
  NOBEIGUMS    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    9
Extract

Uzņēmējdarbība Latvijā pašlaik ļoti strauji attīstās, rodās ļoti daudz un dažādas problēmas. Dažas no tām ir uzņēmējdarbības pieredzes un zināšanu trūkums privātuzņēmumu dibināšanā un funkcionēšanā. Mūsu sabiedrība sāk spert tikai pirmos soļus civilizētu apstākļu radīšanai uzņēmējdarbībā.
Šobrīd gandrīz jebkurš var uzsākt savu biznesu, jo tagad ir ļoti liela saskarsme ar ārzemju tirgiem. Tādejādi izpētot tos var var atrast jaunas vajadzības un realizēt savas idejas. Līdz ar to, ka Latvija ir guvusi neatkarību, mūsu ielās var redzēt ar katru dienu jaunus uzņēmumus. Daudzi agrākie uzņēmēji, kuriem nebija iespējas nostabilizēties tirgū, tagad var privatizēt uzņēmumus un būt pilnīgi neatkarīgiem no ārējo vai iekšējo iejaukšanos viņu uzņēmumos.
Uzņemēji ir ļoti atkarīgi no jaunām idejām. Pie ciešas tirgus konkurences kurš pirmais spēj ieviest un realizēt kaut kādu jauninājumu tas gūst peļņu, un tādu izkonkurēt ir grūti.
Ar jauninājumu var samazināt kaut kāda pakalpojuma vai produkta cenu, tādejādi var palielināt savu peļņu un nostabilizēties tirgū.

Author's comment
Atlants