-
Viesnīcas "Eiropa" pieprasījuma palielināšana
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Jūrmalas vispārējais raksturojums | 4 |
3. | Viesnīcas “Eiropa” vispārējais raksturojums | 5 |
4. | Situācijas analīze | 6 |
5. | Tirgus izpēte | 13 |
6. | Biznesa plāna priekšlikums | 15 |
7. | Saimniecisko risku analīze | 16 |
8. | Reklāma | 17 |
9. | Finansu plāns | 18 |
Jūrmalas vispārējais raksturojums.
Jūrmalā ne vairāk kā 30 dažādu viesnīcu ar kādām 3000 vietām, kas nebūtu neaizņem kādreizējo viesnīcu vai sanatoriju telpas. Tās visas ar “Latvijas Privatizācijas aģentūras” un Jūrmalas domes ziņu tika pārdotas dažāda ranga investoriem, kuri tās pārprofilējuši, vai visbiežāk vienkārši aizslēguši ciet. Šobrīd nekas nenotiek privatizētajās sanatorijās “Līva” un “Ķemeri”, arī norvēģu nopirktajā lielajā viesnīcā “Jūrmala”. Pārējos objektos dzīvība un kaut kāds normāls darba ritms parādās labākajā gadījumā vasarā, bet ziemas sezonā apmeklētāju trūkuma dēļ arī tur nekas nenotiek.
Viens no iemesliem, kāpēc Jūrmala nīkoļo, ir nespēja laikus pārorientēties no austrumu uz rietumu un vietējo tirgu. Padomju laikā apkalpojām galvenokārt plašo austrumu tirgu, kur visa atpūsanas bija par velti, un ar to saprotot samērā zemo servisa kvalitāti. Šajā situācijā nevajadzētu pazaudēt vecos klientus, kuri joprojām vēlas braukt uz “tvējiem Rietumiem”.
Taču valdība diemžēl izlēma citādāk – 1994.gadā aiztaisīja ciet austrumu robežu, nepadomājot par šī politiskā soļa ekonomiskajām sekām. Jūrmala viesu skaits saruka katastrofālā ātrumā. Sadarbība ar Pilsonības un imigrācijas departamentu esmunedaudz vienkāršojuši iebraukšanas režīmu tūristiem no Krievijas ( ir izstrādāta īpaša ceļazīme, kas kalpo par pamatu vīzas iesniegšanai braucienam uz Latviju), bet vienalga šī sistēma ir ļoti birokratizēta un joprojām nav panāktas nekādas starpvalstu vienošanās, ka neiet tā lieta.…
Par manu biznesa plāna realizācijas objektu ir izvēlēta viesnīca “Eiropa”, kura atrodas Jūrmalā, Majoros, Jūras 56. Mans biznesa plāna mērķis ir palielināt tūristu apmeklējumu viesnīcā „Eiropa” izveidojot tajā restorānu. Mērķa īstenošanas uzdevumi: • Doties uz viesnīcu “Eiropa” un iepazīties ar tās pašreizējo stāvokli; • Izpētīt viesnīcas pašreizējo tūrisma tirgu; • Veikt Jūrmalas rajona vispārējo tirgus analīzi; • Veikt restorāna finansu analīzes prognoze. 1.Ievads 3.lpp 2.Jūrmalas vispārējais raksturojums.4.lpp 3.Viesnīcas “Eiropa” vispārējais raksturojums.5.lpp 4.Situācijas analīze.6.lpp 5.Tirgus izpēte 13.lpp 6.Biznesa plāna priekšlikums.15.lpp 7.Saimniecisko risku analīze.16.lpp 8.Reklāma.17.lpp 9.Finansu plāns 18.lpp 10.Izmantotā Literatūra 26.lpp