Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 1.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 2.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 3.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 4.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 5.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 6.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 7.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 8.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 9.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 10.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 11.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 12.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 13.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 14.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 15.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 16.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 17.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 18.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 19.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 20.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 21.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 22.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 23.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 24.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 25.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 26.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 27.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 28.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 29.
  • Research Papers 'Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana mācību procesā', 30.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Informācijas tehnoloģijas izglītībā    6
2.  Interaktīvā tāfele    7
2.1.  Interaktīvās tāfeles aprīkojums    7
2.2.  Interaktīvās tāfeles mācību materiāli    8
3.  Interaktīvo tehnoloģiju galvenās problēmas    10
4.  Pētījumu rezultātu analīze    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Visās izglītības sfērās notiek meklējumi izglītības sistēmas intensifikācijā, ātrā modernizācijā, mācību kvalitātes paaugstināšanā, izmantojot informācijas tehnoloģijas1. Par to, ka skolās ienāk modernās tehnoloģijas, neviens nebrīnās. Skolas žurnālu vietā daudzi skolotāji izmanto datorus un datu bāzes. Bez modernajām tehnoloģijām neiztiek arī mācību process.2
Dators skolā ieņem arvien svarīgāku vietu, un dažādu priekšmetu skolotāji pamazām sāk tuvoties pārliecībai, ka viņu turpmākā profesionālā darbība ir saistīta ar interaktīvo tehnoloģiju izmantošanu.3
Viens no veidiem, kā izmantot datoru dažādu mācību priekšmetu stundās, ir skolotājam pašam veidot zināšanu pārbaudes programmas, izmantojot kādu no programmām: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS VisualBasic, interaktīvās tāfeles programmas u.c.4 Testa veidošanas programmas ļauj izveidot izvēles testus tikai ar vienu pareizu atbildi, vairākiem pareiziem apgalvojumiem, kā arī aprakstīt zīmējumus vai shēmas, ievietojot pēc attiecīgā nosaukuma atbilstošu ciparu no attēla.5
Interaktīvās tehnoloģijas tiek izmantotas arī patstāvīgam radošam skolēnu darbam ar mācību objektu kolekcijām, virtuālajiem laboratorijas darbiem. Izmantojot šīs opcijas, skolēnam ir iespēja veikt pētnieciskus darbus dažādos mācību priekšmetos.6
Izmantojot interaktīvos risinājumus, apmācības vai prezentācijas būs daudz kvalitatīvākas, jo auditorija pievērsīs lielāku uzmanību pasniegtajam materiālam un aktīvāk iesaistīsies diskusijās. Cilvēka rīcībā būs daudzi papildus rīki, kas ātri un vienkārši palīdzēs prezentāciju piemērot katrai konkrētajai situācijai, to saglabāt un izplatīt elektroniskā formā.7…

Author's comment
Atlants