Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 1.
  • Samples 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 2.
  • Samples 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 3.
  • Samples 'Satiksmes ērtības līmeņa noteikšana ceļu mezglā. Transporta plūsmas teorija', 4.
Extract

Satiksmes intensitāte
Pieņemam, ka smagie automobiļi aprēķinos reducējami kā kravas transportlīdzekļa sastāvi ar piekabēm vai ar puspiekabēm.
Tā kā LVS 190-3 nav noteikts tabulā E.2. nav noteikts redukcijas koeficents garenslīpumam 5% tad pieņem, ka tas identisks pie 4%. Redukcijas koeficentu pie 3% nosaka kā vidējo aritmētisko starp 2 un 4 %.
Prioritārās plūsmas
No galvenā ceļa pa kreisi nobraucošie (r=2 )
q7 = q2 +q3 =200+300=500 trl/h
No mazākas ceļa pa labi uzbraucošie (r=2)
q6 =q2 +0,5q3 =200trl/h
q12=q8 +0,5Q9 =100trl/h
Tā kā ir labā nobraukšanas josla, tad q3 ,q9 nav jāievēro.…

Author's comment
Atlants