Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 1.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 2.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 3.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 4.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 5.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 6.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 7.
  • Research Papers 'Krāsu nozīme reklāmā', 8.
Extract

Viss, kas ir saistīts ar psiholoģiju, ir saistīts ar cilvēku, tātad ar iespējamo preces lietotāju, tāpēc ir svarīgi sekot ārējās vides izmaiņām, pētīt cilvēku uzvedību, fiksēt potenciālo klientu paradumus, sekot to iekšējam noskaņojumam un domāšanas veidam un izprast viņu vēlmes, jo tikai tad psiholoģijas zināšanas var būt noderīgas uzņēmējam.
Reklāmas efektivitāti ietekmē patērētāju psiholoģiskā attieksme pret dažādiem faktoriem. Īpaša uzmanība, veidojot efektīvu reklāmu, jāpievērš krāsai, jo krāsa kopā ar atmiņu pilda reklāmas psiholoģiskās funkcijas. Ar krāsām reklāmas domu var padarīt vieglāk uztveramu. Visā cilvēces vēsturē kāds vienmēr ir cīnījies par cilvēka apziņas pakļaušanu. Agrāk to panāca iebiedējot vai uzpērkot, taču tagad ir izstrādāti daudz izsmalcinātāki instrumenti. Pateicoties mūsu datorizētajam laikmetam un speciālām aparatūrām, ir iespējams noteikt, kādu zonu cilvēka zemapziņā ietekmē katra krāsa un kā katra krāsa vai to kombinācijas iedarbojas uz cilvēka zemapziņu. Tieši tāpēc reklāmbizness attīstās arvien straujāk, jo attiecīgie speciālisti veiksmīgi prot iedarboties uz patērētāja zemapziņu, tādējādi sasniedzot savu mērķi un, kas zin, varbūt arī patērētāja mērķi.…

Author's comment
Atlants