Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 1.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 2.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 3.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 4.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 5.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 6.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 7.
  • Research Papers 'Krievu pedagogu atziņas par pedagoģiju 20.gadsimtā', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Krievijas progresīvo pedagogu atziņas 19.gs.    4
2.1.  K.Ušinska pedagoģijas atziņas    4
2.2.  Ļ.Tolstoja pedagoģijas atziņas    6
  Krievijas progresīvo pedagogu atziņas 20.gs.    7
3.1.  V.Suhomļiska pedagoģijas atziņas    7
3.2.  S.Hesena pedagoģijas atziņas    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

SECINĀJUMI.
1. K. Ušinskis savas atziņas pauž par to, kā skolēniem būtu vieglāk mācīties, lai viņi gūt labākas sekmes un lai nebūt pārslogoti. Un vēl par to kā labāk skolotājiem pilnvērtīgāk vadīt savas stundas.
2. Ļ. Tolstojs savā atziņā pauž, kā skolotājiem vadīt savas stundas, tā lai bērniem būtu prieks mācīties nevis vienas vienīgas mokas.
3. V. Suhomļiskis savā atziņa pauž, to ka skolotājiem ir jāzina daudz vairāk par skolniekiem, lai viņi varētu no milzīgā materiāla daudzuma izvēlēties pašu vajadzīgāko, kas skolniekam nepieciešams.
4. S. Hesens savā atziņā pauž, ka mācībām ir jābūt piesātinātām ar jaunradi un skolēniem jāļauj brīvi izvēlēties ceļu mācību mērķu sasniegšanai.

Author's comment
Atlants