Author:
Evaluation:
Published: 21.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 1.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 2.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 3.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 4.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 5.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 6.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 7.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 8.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 9.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 10.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 11.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 12.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 13.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 14.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 15.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 16.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 17.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 18.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 19.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 20.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 21.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 22.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 23.
  • Research Papers 'Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pedagoģijas zinātnes disciplīnas pirmsākumi    4
  J. Rainis un reformpedagoģijas mūžizglītība    6
  Pedagogu mācīšanās ietekmējošie faktori    8
  Nobeigums    16
  Secinājmi    17
  Izmantotā Literatūra    19
Extract

Secinājumi
Viens no izglītības un kino didaktikas uzdevumiem ir nodrošināt sabiedrības ilgtspējīgu attīstību un nodot mantojumā nacionālās kultūras vērtības. Mūsdienās ir būtiski saprast „iekšējās sadegšananas” cēloņus, reaģējot uz ārējiem kairinātājiem, kad indivīds zaudē paškontroli, tādēļ ir svarīgi motivēt studentus uz iekšējo pašdisciplīnu.
Jaunajā paradigmā būtu svarīgi ieklausīties savos studentos un saprast katru indivīdu kā unikālu esību. Svarīgi, ka jaunieši savā radošajā darbā pielieto „semiotisko transformāciju”, lai virzītu sabiedrību uz intelektuālo kompetenci, autonomiju un solidaritāti.
„Briti savos kritiskās domāšanas traktātos kristalizē trešās pasaules mijiedarbību ar viņu kultūru funkcionālajā audzināšanā sekmējot demokrātisko un plurālistisko sabiedrību uz „neatrisinātās pedagoģijas normu problēmu”(Ruhloft, 1980). Pedagoģiskajā darbā studentiem ir svarīgi apzināties pasaules kultūras telpu, lai izvairītos no destruktīvās ietekmes uz kristiešu kultūras sabiedrību. Jāpatur prātā mūsdienu aktualitātes, dialektiskais process starp pieredzi un pārdomām, un jāstabilizē klasisko vērtību izpratni jauniešu audzināšanu. Modernās mēdiju komunikāciju zinātnes un tehnoloģijas mūsdienu pedagoģijā reproducē arheoloģiski cilvēka patību, bet ierobežo tā rīcības spējas, kas izraisa „neapzināto karu” pasaulē un ciešanas jaunajai paaudzei. Ir svarīgi apjaust indivīda neaizskaramību pedagoģiskajā darbā un motivēt jauniešus apzināties viņu unikālo sūtību savā radošajā darbībā.
Izglītība sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai īstenojas trīs virzienos: vide, ekonomika,
sabiedrība. Katrā no šiem virzieniem var izcelt būtiskās zināšanas, prasmes un
vērtības, kas iekļaujamas izglītības programmās. Latvijā skolotāji profesionālo kompetenci pilnveido gan pašizglītības un tālākizglītības procesā, gan piedaloties dažādos projektos.

Author's comment
Atlants