Evaluation:
Published: 02.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 1.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 2.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 3.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 4.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 5.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 6.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 7.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 8.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 9.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Facebook pret Google skandāls    4
2.  Facebook sadarbība ar Burson-Marsteller    5
3.  Situācijas alternatīva    5
4.  Reālās situācijas rīcības analīze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Secinājumi
1. Ētikas principi, lai arī ir skaidri pateikti, katrā prakses situācijā darbojas atšķirīgi. Sabiedrisko attiecību aģentūrām būtu jāievēro ētikas kodekss un jādarbojas atbilstoši tam. Godīga aģentūra atteiktos no projekta, kas ir neētisks, tomēr, diemžēl kā liecina prakse, tas nenotiek, bieži šīs aģentūras ir ietekmīgas un veiksmīgi darbojas tirgū.
2. Arī klientam nolīgstot sabiedrisko attiecību aģentūru ir jāievēro ētikas normas, lai nerastos konflikta situācija, kad klients sagaida no aģentūras labas reputācijas saglabāšanu, vienlaicīgi liekot nomelnot konkurentus.

Author's comment
Atlants