Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 1.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 2.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 3.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 4.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 5.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 6.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 7.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darba īpatnības, strādājot ar astoņus gadus veciem bērniem', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vecumposma raksturojums    4
  Būtiskākās problēmas    5
  Priekšlikumi problēmu risināšanā    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Saskarsmei cilvēku dzīvē ir noteicoša nozīme, jo personības attīstība un socializācija bez tās nav iespējama. Katram cilvēkam, tāpat kā gaiss un ūdens, ir vajadzīgas attiecības ar cilvēkiem. Saskarsme mums dod iespēju apmainīties ar informāciju. Tikai saskarsmē mēs paužam savas domas, jūtas un parādam savu attieksmi pret kaut ko. Lai izveidotos kontakts ar bērniem un lai atrastu pareizo pieeju dažādās situācijās, ir jāzina un pareizi jānovērtē personības attīstības īpatnības dažādos vecumposmos.

Darba mērķis- izpētīt pedagoģiskā darba īpatnības strādājot ar 8 gadus veciem bērniem.

Darba uzdevums-
noskaidrot un raksturot 8 gadus veca bērna normālas attīstības rādītājus;
noskaidrot problēmas, kas var rasties audzinot 8 gadus vecu bērnu;
atrast šo problēmu risinājumus.…

Author's comment
Atlants