Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 1.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 2.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 3.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 4.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 5.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 6.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 7.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 8.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 9.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 10.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 11.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 12.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 13.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 14.
  • Research Papers 'Televīzijas attīstība pasaulē līdz 1950.gadam', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Televizora pirmsākumi    4
  Televīzijas pirmsākumi    5
  Krāsu televīzijas attīstība un būtība    7
  Nobeigums    8
  Izmantotā literatūra    9
  Pielikums    10
Extract

Nobeigums
Lai televīzijas attīstības ziņā mēs nonāktu tur, kur esam tagad, ir pielikts daudz pūļu. Pagājušajā gadsimtā, dzirdot vārdu „televīzija”, jebkurai darbībai šajā jomā tika iedegta „zaļā gaisma”, jo ikviens cilvēks vēlējās attīstīt šo parādību.
Pasaules televīzijas attīstīšanai ir gara vēsture, visai sistēmai bijušas daudz un dažādas pārmaiņas, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Jaunas tehnoloģijas un izgudrojumi ietekmēja televīzijas attīstīšanos, deva jaunas iespējas, lai uzlabotu kvalitāti un palielinātu izplatīšanu. Mūsdienu televīzija ir cieši saistīta ar internetu, kas dod vēl vairāk iespējas regulēt šo procesu.
Mūsdienās televīzija ir jau tik ļoti augusi savā attīstībā, ka nākotnē patērētājs kļūs par noteicēju, ko skatīties un kad skatīties, tādējādi arī reklāmdevējus sagaidīs jauni izaicinājumi – tradicionālo reklamēšanās veidu vietā būs jāmeklē jauni veidi, kā noturēt skatītāju uzmanību. Televīzijas jomā sasniegts ir arī 3D efekts. Lai gan lielākā daļa cilvēku šo parādību bauda tikai kinoteātros, šis process ir iespējams arī pašiem savās mājās ar jauno 3D televizoru palīdzību.
Jaunas tehnoloģijas dod iespēju attīstīt televīziju vēl vairākos aspektos, taču visi jaunievedumi var būt novērtēti tikai ar laiku, jo viss ir jāpārbauda praksē, tikai tad var spriest par to, kas iegūst publikas atzīšanu un kas zaudē savu popularitāti. Var droši teikt vienu – televīzija vienmēr būs viens no populārākajiem medijiem un ļoti atzīts komunikācijas līdzeklis. Tā ir gan avots, no kura smelties informāciju, kā arī pilda gan izglītotāja, gan izklaidētāja funkciju.

Author's comment
Atlants