Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā tirgvedības komunikāciju forma', 1.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā tirgvedības komunikāciju forma', 2.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā tirgvedības komunikāciju forma', 3.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā tirgvedības komunikāciju forma', 4.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā tirgvedības komunikāciju forma', 5.
Extract

Sabiedriskā saskare. To izmanto, lai popularizētu uzņēmumu vai prece, pat idejas, vietas, pat visas organizācijas darbību. Sabiedriskās saskares ir daļa no dziļākas darbības, t.i., sabiedriskās domas veidošana. Lai izveidotu vēlamo sabiedrisko domu, jāveic šādi uzdevumi:
1.dibināt un nodrošināt attiecības ar preci. Darbības mērķis ir izplatīt dažāda rakstura ziņas masu informācijas līdzekļos, piesaistot uzmanību cilvēkiem, precēm vai pakalpojumiem.
2.informēt par preci. Darbība, kas apvieno dažādus centienus piesaistīt uzmanību un popularizēt dažādas preces.
3.veidot komunikācijas. Darbība ar ārējām un iekšējām uzņēmuma komunikācijām, lai panāktu sabiedrības izpratni par uzņēmuma specifiku.…

Author's comment
Atlants