• Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un tehnoloģiju priekšmetos

     

    Presentations15 Math, Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 1.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 2.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 3.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 4.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 5.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 6.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 7.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 8.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 9.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 10.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 11.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 12.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 13.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 14.
  • Presentations 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 15.
Extract

Dabaszinātņu izglītības mērķis
veicināt skolēnu interesi par dabaszinātnēm

sekmēt skolēnu praktiski pētniecisko darbību

attīstīt skolēnu prasmes lietot skolā iegūtās zināšanas reālās dzīves situācijās

sekmēt mūsdienīgu tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā
“Skolēniem nekas gatavs nav jādod, bet jāliek viņiem pašiem novērot, analizēt, salīdzināt, kombinēt, taisīt slēdzienus. Skolotāja uzdevums tātad ir vadīt, palīdzēt un audzināt.”…

Author's comment
Atlants