Evaluation:
Published: 07.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Essays 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 1.
  • Essays 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 2.
  • Essays 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 3.
  • Essays 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 4.
Extract

Nepieciešams ir zināt savu mērķi, kurš tiek izveidots pēc noteiktiem kritērijiem: tiem jābūt noteiktiem, mērāmiem, pieprasītiem, reālistiskiem un izpildāmiem noteiktā laikā. Mārketinga stratēģijai jābūt segmentētai, jāuzzina kāds ir patērētājs, jābūt mērķiem, jāpozicionē produkts, jāizveido dažādas stadijas attīstībai, jāsaprot vai viss integrējas, kanāli, ar kuriem sasniegs auditoriju. Mārketingā tiek ļoti sīki izpētīts potenciālais pircējs un tas kā ir jāpārdod noteiktais produkts, lai tas tiktu pirkts veiksmīgi.
Mārketinga instrumenti iekļauj sevī: reklāmu, tirgus pētniecību u.c. Reklāma tiek izveidota pēc iepriekš veiktiem pētījumiem par auditoriju noteiktajam produktam, tā tiek pasniegta caur dažādiem kanāliem, lai saņemtu lielāku auditoriju, tādā veidā sekmējot sava produkta pārdošanas iespējas. Tirgus pētniecība ir tirgus identificēšana, tā izmērs un citas iezīmes, produktu pētniecība (kam patērētājs dod priekšroku), patērētāju pētniecība (motivācija un pirkšanas ieradumi).
Būtībā, apskatot abas stratēģijas var saskatīt mazas līdzības, taču tām ir dažādi mērķi un, veidojot to plānus, ir noteiktas atšķirības, izpēte un pielietotie instrumenti tiek mērķēti uz dažādiem virzieniem.

Atlants