Evaluation:
Published: 16.09.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 1.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 2.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 3.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 4.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 5.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 6.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 7.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 8.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 9.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 10.
  • Presentations 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 11.
Extract

Mērķis
Izprast 275. pirmsskolas izglītības iestādi “Austriņa” kā bērnu un pieaugušo mācību, audzināšanas un nodarbinātības vidi un tās saistību ar citām mikrovidēm un sabiedrību kopumā.
Prakses individuālais mērķis: pilnveidot teorētiskās zināšanas, analizējot pedagoga un bērna lomas mijiedarbības procesā.

Author's comment
Atlants