Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 1.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 2.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 3.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 4.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 5.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 6.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 7.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 8.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 9.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 10.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 11.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 12.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 13.
  • Research Papers 'Fiziskās aktivitātes nozīme sirds un asinsvadu slimību profilaksē', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Asins rites sistēma    3
  Sirds un asinsvadu slimības mūsdienās    4
  Paaugstināts asinsspiediens    5
  Paaugstināta asinsspiediena komplikācijas un prognoze    6
  Sporta pedagoģiskā nozīme    7
  Fiziskās slodzes ietekme uz organismu    10
  Fiziskās aktivitātes nozīme sirds asinsvadu slimību profilaksē    11
  Secinajumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Fiziskas audzināšanas teorija, ka jeb kura zinātniska disciplīna, pie detalizētas izskatīšanas, pieprasa konkrētu formulējumu, kopējiem jēdzieniem, kuri pieder pie pētama objekta un nepieciešamību noskaidrot saistību starp pamatu un starpjēdzieniem. Domāts – fiziska audzināšana, fiziskas audzināšanas sistēma, un arī saistītiem ar tiem jēdzieniem – fiziska attīstība, fiziskā pilnveidošana, fiziskā kultūra un sports.
Sociālie un medicīniskie pasākumi nedod gaidāmo efektu cilveku veselības saglabāšanu. …

Author's comment
Atlants