Evaluation:
Published: 19.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Reklamas definīcija', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklamas definīcija', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklamas definīcija', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklamas definīcija', 4.
Extract

3. Reklāmas radošie un mediju komunikācijas plāni. Kopīgais? Atšķirīgais?
Kopīgais ir pamats. Abām nozarēm galvenais ir izvirzīt mērķus un uzdevumus. Ir jāveic neliela lauka izpēte. Abiem plāniem ir nepieciešams noteikt mērķauditoriju. Abi plāni var (bet ne vienmēr) tieši uzrunāt mērķauditoriju. Ļoti kopīgs aspekts ir zīmola popularizēšana. „Proti, Programmu apsaimniekotāji nodrošina, lai projektu ieviesēji pildītu savas saistības ar finanšu instrumentu redzamības jomā, piemēram, izmantotu atbilstošus logotipus, apliecinot saņemto atbalstu” Lai arī mērķi dažādi (piemēram, reklāma vēsta par konkrētu zīmolu, komunikācijas plāns nodrošina partneru logotipu izvietošanu.), zīmolu popularizēšana ir kopīgs aspekts.
Atšķirīgais – kā jau paši termini to norāda reklāmas mērķis ir reklamēt, komunikācijas - komunicēt. Komunikācijas plāns vairāk balstās tieši uz informēšanu. Tam ir jāieinteresē galvenokārt medijus, sadarbības partnerus, projekta ieviesējus, jāveido regulāra komunikācija ar šiem cilvēkiem.

Author's comment
Atlants