Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 1.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 2.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 3.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 4.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 5.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 6.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 7.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 8.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 9.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 10.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 11.
  • Research Papers 'Vienas globālas veselības problēmas apraksts: datorspēļu atkarības problēma', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Datorspēles, to rašanās, uztvere, klasificēšana    4
  Atkarības jēdziens, problemātika    5
  Datoratkarības problēmu risināšana Latvijā    6
  Datoratkarības problēmu risināšana pasaulē    7
  Mans risinājums datoratkarības problēmām    8
  Izmantojamā literatūra    9
Extract

Man, kā skolotājam ir svarīgi runāt ar bērnu, jaunieti, ka no datora arī var rasties atkarība. Vajadzētu ierobežot laiku, ko bērns pavada pie datora. Ir jāpievērš uzmanību, kā bērns uzvedas pie datora, ko viņš dara datorā. Skolotājam vajadzētu
skaidrot bērnam, ka labāk pavadīt laiku ar draugiem un ģimeni nekā ar pie datora.
Aizpildām bērna laiku ar citām interesantām, labām lietām, kurās bērns var gūt pozitīvas emocijas gan no pašām nodarbēm, gan no iespējas būt kopā ar draugiem.
Ja bērns ir iekritis jaunās virtuālās pasaules iespēju iepazīšanas azartā, tad nepārmetam viņam to, bet gan ar interesi ļaujam viņam izstāstīt, ko jaunu viņš ir apguvis ,bet noteikti noorganizējam arī kādas reālas aktivitātes, kuras bērns varētu tikpat aizraujoši tās iepazīt.
Esam bērnam blakus gan grūtībās, gan neveiksmēs, nepārmetam viņam, palīdzam tikt ar tām galā, uzmundrinām, lai ar saviem sarūgtinājumiem un drūmajām domām viņš nāk pie mums, nevis iet virtuālajā vidē.
Datoratkarības problēmu var risināt tikai kopā ar vecākiem, jo viņi var kontrolēt sava bērna brīvo laiku.

Author's comment
Atlants