Evaluation:
Published: 30.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 1.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 2.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 3.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 4.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 5.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 6.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 7.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 8.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 9.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 10.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 11.
  • Practice Reports 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorijas rašanās iemesls    4
  Teorijas mērķi    5
  Teorijas jēdzieni un to izskaidrojums    5
  Teorijas struktūra    8
  Teorija pieņēmumi    9
  Teorijas pielietojums praksē    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Teorijas mēŗki.
Galvenais mērķis ir saglabāt klienta sistēmas stabilitāti(10). Modelim ir dažas līdzības ar Geštalta teoriju, kur katru organismu uzlūko kā unikālu veselumu piecās viņa dzīves sfērās: fiziskajā, kas ietver cilvēka materiālās un fiziskās dzīves aspektus;emocionālajā, kas ietver emocionālos pārdzīvojumus, jūtas; intelektuālajā, tas ir spēju racionāli domāt, plānot, analizēt; sociālajā, ko veido attiecības ar citiem cilvēkiem, kultūrvide; garīgajā, kas ir cilvēka zināšanas par sevi pašu un garīgās vērtības(3).
Teoriju var lietot visās klīniskajās situācijās, un tā ir lietojama gan indivīdam, kā arī ģimenēm vai grupām(7).

Author's comment
Atlants