Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 1.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 2.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 3.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 4.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 5.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 6.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 7.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 8.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 9.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 10.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 11.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 12.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 13.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 14.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 15.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 16.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 17.
  • Presentations 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 18.
Extract

Secinājumi
Mārketinga pasaulē biznesa tirgi ir daudz lielāki par patērētāju tirgiem;
Biznesa pircējiem tiek pārdots vairāk preču un pakalpojumu par lielākām summām nekā patērētājiem;
Lai ietekmētu pirkšanas centru mārketinga speciālistam jāapzinās ietekmējoši vides, organizācijas, starpperso
nu, individuālie un kultūras faktori.
Biznesa tirgus kopumā ietver ne tikai uz peļņas gūšanu orientētus uzņēmumus, bet arī institucionālās un valsts organizācijas.

Author's comment
Atlants