Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 1.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 2.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 3.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 4.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 5.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 6.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 7.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 8.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 9.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 10.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 11.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 12.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 13.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Monopolistiskās konkurences būtība    4
1.1.  Raksturojums    4
1.2.  Diferencēts produkts    5
1.3.  Aizsardzības instrumenti    6
1.4.  Reklāmas nozīme    7
2.  Pētījums.Analīze    8
2.1.  Monopolistiskā konkurence Latvijas tūrisma tirgū    8
2.2.  Tūrisma aģentūru „Impro” un „Begonija” piedāvājumu salīdzinājums    8
2.3.  Cenas un papildpakalpojumi    9
2.4.  Mērķis – peļņas gūšana    12
3.  Secinājumi    13
  IZMANTOTĀ INFORMĀCIJA    14
Extract

4. Secinājumi
1. Tātad monopolistiskās konkurences galvenā pazīme ir diferencēts produkts, kas monopolkonkurenci atšķir no pilnīgas konkurences.
2. Monopolistiskās konkurences tirgū pārdevēja rīcība ir pakļauta pieprasījuma un piedāvājuma likuma sakarībai, tāpēc, ja pārdevējs paaugstinās savu cenu, pieprasījums pēc preces samazināsies, bet, ja samazinās, tad pieprasījums palielināsies.
3. Monopolkonkurence atšķirībā no pilnīgas konkurences, kurā tiek ražota vienveidīga produkcija, atšķiras ar to, ka tā nodrošina preču un pakalpojumu daudzveidību, tādā veidā pilnīgāk apmierinot patērētāju vajadzības.
4. Horizontālā produkta diferencēšanas forma no vertikālās atšķiras ar to, ka tā ir raksturīga nozarēm, kas ražo īslaicīgi kalpojošas preces, bet vertikālā vairāk raksturīga nozarēm, kuru preces lieto ilglaicīgi.
5. Lai piesaistītu pircējus monopoluzņēmumam ir jādiferencē sava prece vai pakalpojums.
6. Ar patenta palīdzību var monopolistiskās konkurences tirgū var aizsargāt savu izgudrojumu un panākt, ka par veiksmīgu ideju tās autors var nopelnīt, pārdodot licenci.
7. Veiksmīga reklāma spēj palielināt ražošanas apjomus un uzņēmuma peļņu.
8. Gan tūrisma aģentūra „Begonija”, gan „Impro” diezgan aktīvi iegulda naudu reklāmā un savu pakalpojumu diferencēšanā, atlaižu programmās.
9. Tūrisma aģentūra „Begonija” vairāk orientējas uz jūras kruīzu braucieniem, bet „Impro” piedāvājumā ir vairāk ceļojumu saistībā ar ziemu un tajā gaidāmajiem svētkiem.
10. Pakalpojumu dažādošana un uzlabošana palīdzēja gan „Begonijai” , gan „Impro” paaugstināt savu peļņu.
.

Author's comment
Atlants