Evaluation:
Published: 27.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 1.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 2.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 3.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 4.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 5.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 6.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 7.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 8.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 9.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 10.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 11.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 12.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 13.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 14.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 15.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 16.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 17.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 18.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 19.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 20.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 21.
  • Summaries, Notes 'Programmas izstrāde Java vidē', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Uzdevuma nostādne    5
1.1.  Uzdevums    5
1.2.  Uzdevuma skaidrojums    5
1.3.  Uzdevuma pamatojums    5
2.  Uzdevuma pilnveide    5
3.  Izpildes piemērs    6
4.  Vispārējais klases apraksts    6
4.1.  Snake class (klase)    6
4.2.  snake2 class (klase)    7
5.  Blokshēma – algoritms    9
6.  Programmas apraksts    12
6.1.  Lietojumsfēra    12
6.2.  Ievaddati    12
6.3.  Izvaddati    12
7.  Programmas izveidē pielaistās kļūdas    12
8.  Lietotāja ceļvedis    13
9.  Secinājumi    14
10.  Programmas pirmteksts    15
11.  Izmantotais izziņas avotu saraksts    21
Extract

9. Secinājumi
Kursa darba izpildes gaitā ir veikta uzdevuma analīze, formulētas prasības programmai, izstrādāts algoritms un izveidota programma valodā JAVA spēles izvadīšanai uz ekrāna ar klaviatūras kontroli. Programma ir bez kļūdām, iegūtie rezultāti pilnīgi atbilst definētajām uzdevuma prasībām.
Paša izvēlētais darbs bija ļoti sarežģīts. Tā izveide prasīja trīs nedēļas, no kurām trīs dienas tika patērētas algoritma izveidei un optimizācijai, jo sākotnējais algoritms nebija ērts aizņēma pārāk daudz vietas un sistēmas resursu. Visvairāk laika prasīja koda sastādīšana, apmēram, 15 - 20 dienas. Pārējās dienas – pārskata noformēšana.
Programma ir ērti lietojama, spēle ir grafiskajā vidē un kontroles ir ierastas, un neprasa nekādas papildus prasmes.
Darba izpilde deva iespēju praktiski apgūt programmēšanas valodu JAVA un tās programmēšanas vidi, kā arī iemācīties to, kā pareizi veidot programmas projektu un strādāt ar to. Kursa darbs ļāva iemācīties veidot programmu grafiskajā vidē.

Author's comment
Atlants