Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas organizācijas. Reklāmas ierobežojumi, normas, likumdošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas organizācijas. Reklāmas ierobežojumi, normas, likumdošana', 2.
Extract

Latvijas reklāmas klubs (LRK) – ir organizācijas, kas tiek dibināta, lai radītu iespējas reklāmas tirgum Latvijā turpināt attīstību un veicinātu vietējo uzņēmumu konkurētspēju. LRK galvenais mērķis ir apvienot Latvijas vietējos uzņēmumus, kuri novērtētu atbalstu reklāmas un mārketinga jomā un labprāt vēlētos reklamēt savu uzņēmumu, preces vai pakalpojumus medijos, piesaistot patērētāju uzmanību un palielinot uzņēmuma vērtību. LRK galvenie uzdevumi ir reklāmas izvietošanas iespējas uz īpaši izdevīgiem noteikumiem, reklāmas nozares attīstības vadlīniju izstrāde, pašreizējas situācijas izvērtēšana un risinājumu meklēšana.

Es domāju, ka izmantot reklāmas, mediju, IMK aģentūru pakalpojumus ir izdevīgi, kad uzņēmumā nav speciālistu, kuri strādā šajos virzienos.…

Author's comment
Atlants