Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 1.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 2.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 3.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 4.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 5.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 6.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 7.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 8.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 9.
  • Research Papers 'Mārketings kā zinātnes attīstības posms', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir mārketings?    4
1.1.  Mārketinga mērķis    4
1.2.  Mārketinga funkcijas    4
1.3.  Mārketinga mērķi, stratēģijas un taktika    4
2.  Mārketinga attīstības posmi    5
3.  Mārketinga attīstības tendences    8
  Secinājums    9
  Izmantota literatūra    10
Extract

Kā zināms mārketings ieņem nozīmīgu lomu mūsdienu biznesā un nav noslēpums, tāpat kā visas citas zinātnes turpina attīstīties un parādās aizvien jaunas tā tendences un izpausmes. Mūsdienu marketings ir virzīts uz jaunu klientu piesaistīšanu, uz viņiem piedāvātās augstākās patērētāju vērtības, kā arī uz esošo klientu noturēšanas pa pilnīgiem viņu vajadzību apmierināšanas līdzekļiem. Pareizs marketings ir nepieciešams, lai sasniegtu labus rezultātus jebkurā kompānijā, lielā vai mazā, komerciālā vai nekomerciālā, nacionālā vai starptautiskā. Marketings ir kļuvis par neatņemamu stratēģijas daļu visos uzņēmumos.
No šis darba var uzzināt kad parādījās mārketings un kas to nozīmē. Jūs uzziniet arī kur un kas no pirmajiem pasniedzējiem lasīja lekciju kursu par mārketingu; par pirmo uzņēmēju, kurš piekopa mūsdienīgu mārketingu; par pirmajiem uzņēmumiem, kur parādījās mārketinga struktūrdaļas.
Darba mērķis ir izpētīt kas ir mārketings, kad parādījās un kā attīstījās mārketings. Darba uzdevums ir uzzināt kad parādījās un attīstījās mārketings. Darba objekts ir mārketinga attīstība. Darbam ir raksturīgs mācību un zinātnisks literatūra raksturs. Darbā izlietoti vēsturiski un zinātniski dati. Darba plašai izskatīšanai traucē laika un literatūru trūkums.…

Author's comment
Atlants