Evaluation:
Published: 30.07.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'E-komercija', 1.
  • Research Papers 'E-komercija', 2.
  • Research Papers 'E-komercija', 3.
  • Research Papers 'E-komercija', 4.
  • Research Papers 'E-komercija', 5.
  • Research Papers 'E-komercija', 6.
  • Research Papers 'E-komercija', 7.
  • Research Papers 'E-komercija', 8.
  • Research Papers 'E-komercija', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Elektroniskās komercijas jēdziens    3
2.  Elektroniskās komercijas definīcija    4
3.  E-komercijas priekšrocības    5
4.  E-komercijas dalībnieki    6
5.  Mīti par e-komerciju    7
6.  Norēķinu veidi internetā    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

6 NORĒĶINU VEIDI INTERNETĀ
Izvērtējot, kādus norēķinu veidus piedāvāt e-veikala pircējiem, ir jāizvērtē dažādi faktori. Viens no galvenajiem ir preces (viena pirkuma) cena:
1) ļoti zema cena - viena pirkuma cena nepārsniedz 1 latu;
2) zema un normāla cena - viens pirkums ir robežās no pāris latiem līdz vairākiem simtiem latu;
3) augsta un ļoti augsta cena - viena pirkuma vērtība ir tūkstotis un vairāk latu.
Ļoti zemas cenas gadījumā var piedāvāt norēķinus veikt ar īsziņām (Mikromaksājumi) vai maksājumu kartēm. Zemas un normālas cenas gadījumā īsziņu norēķinus labāk nepiedāvāt. Šajā gadījumā izdevīgākas būs maksājumu kartes. Augstas un ļoti augstas cenas gadījumā norēķinu kartes vairs nav labs risinājums, jo parasti maksājumu kartēm ir uzlikts limits, kā arī pircēji reti ir gatavi lielas summas maksāt ar karti Internetā. Lielas summas drošāk apmaksāt ar bankas pārskaitījumu.

Author's comment
Atlants