Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Izglītības ilgtspējīgai attīstībai vēsturiskais aspekts', 1.
  • Summaries, Notes 'Izglītības ilgtspējīgai attīstībai vēsturiskais aspekts', 2.
Extract

Tajā pat laika ilgtspējīgas attīstības koncepcija izvirza nepieciešamību nodrošināt tādas izglītības sistēmas izveidi, kas pēc savas struktūras un satura sekmētu sabiedrības ilgtspējīgu attīstību.
Var secināt ka, izglītība ilgtspējīgai attīstībai tiek izprasta kā vides izglītība, tomēr tās būtība ir daudz lielākā mērogā vērsta. Varētu teikt, ka vides izglītība ir viens no izglītības ilgtspējīgai attīstībai veidošanās posmiem. Vides izglītība stingri fokusējas uz cilvēka ietekmi uz apkārtējo vidi, toties izglītība ilgtspējīgai attīstībai ietver daudz plašāku skatījumu - sociāl-kulturālos, sociāl-politiskos, ekonomiskos faktorus kā vienlīdzību, nabadzību, demokrātiju un labas dzīves kvalitāti.

Author's comment
Atlants