Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas', 2.
Extract

Pastāv divi reklāmas veidi:
Reklāma “virs līnijas” (ATL), dažreiz saukta par mediju reklāmu, ir tradicionālā prese, TV, radio, kino un vides reklāma, par ko parasti tiek maksātas aģentūru komisijas. Ar citiem vārdiem reklāma „virs līnijas” ir tradicionālā, konservatīvā reklāma, kuru mēs sastopam katru dienu lasot avīzi, skatoties TV raidījumu, filmu vai pastaigājoties pa ielu. Šī reklāmas veida popularitāte ir liela, tomēr reklāmas speciālisti meklē arvien jaunākas iespējas, kā piesaistīt patērētājus.

Reklāma “zem līnijas” (BTL) ir reklāma pārdošanas vietās, tiešais pasts, izstādes, pasākumi, tas ir – reklāma, par ko parasti netiek maksātas aģentūru komisijas. …

Author's comment
Atlants