Evaluation:
Published: 15.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 1.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 2.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 3.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 4.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 5.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 6.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 7.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 8.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 9.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 10.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 11.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 12.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 13.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 14.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 15.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 16.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 17.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 18.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 19.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 20.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 21.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 22.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 23.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 24.
  • Summaries, Notes 'Ķīna', 25.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reliģija   
2.  Kultūra senatnē   
3.  Māksla   
4.  Sasniegumi   
5.  Tradīcijas   
Extract

Ķīna ir tējas iekopšanas dzimtene. Kad tas sākās, diemžēl neviens nevar pateikt. Precīzi ir zināms, ka 221. gadā p.m.ē. jau eksistēja tējas nodoklis. Ķīnas tējas ceremonija nepilnveidojās tik spēcīgi un tai nebija tik liela nozīme un augšupeja, kā tas bija Japānā, taču Ķīnas parastajā tautā tā ir iesakņojusies daudz, daudz dziļāk nekā Japānas kultūrā.…

Author's comment
Atlants