Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skolotāja kompetence un ētika pirmsskolā', 1.
  • Summaries, Notes 'Skolotāja kompetence un ētika pirmsskolā', 2.
  • Summaries, Notes 'Skolotāja kompetence un ētika pirmsskolā', 3.
  • Summaries, Notes 'Skolotāja kompetence un ētika pirmsskolā', 4.
Extract

Strādājot pirmsskolas izglītības iestādē par pirmsskolas skolotāju, es varu teikt, ka audzināšanas un mācību darbā galvenā un noteicošā loma ir pedagogam (pirmsskolas skolotājai) – pedagoga zināšanām un prasmēm. No pirmsskolas skolotājas ir atkarīgs audzināšanas un izglītošanas darba saturs, līmenis, organizācijas veids. Ne mazāka loma ir auklei, kura gan tieši, gan netieši piedalās audzināšanas un mācību darbā. Mācību un audzināšanas darba plānošana izvirza konkrētus uzdevumus katram pedagogam. Pirmsskolas skolotājai labi jāpārzina un jāievieš praktiskajā darbā mūsdienu pedagoģijas un psiholoģijas atzinumi. Katram pedagogam regulāri jāceļ sava kvalifikācija, sekojot jaunākajām pedagoģijas, psiholoģijas un mācīšanas metodikas atziņām.…

Author's comment
Atlants