-
Jaunu produktu ieviešana tirgū
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Jaunā produkta jēdziens | 4 |
2. | Jaunā produkta attīstības process | 7 |
2.1. | Ideju izstrādāšana un novērtēšana | 7 |
2.2. | Koncepcijas izstrāde un novērtēšana | 9 |
2.3. | Ražošanas un noieta iespēju analīze | 10 |
2.4. | Produkta izstrāde | 12 |
2.5. | Tirgus testēšana | 14 |
2.6. | Produkta komercializācija | 16 |
3. | Jauno produktu izstrādes faktori | 19 |
3.1. | Jauno produktu attīstīšanas vadības organizācija | 19 |
3.2. | Jauno produktu panākumus un neveiksmes ietekmējošie faktori | 20 |
3.2. | Jauno produktu ieviešanas juridiskais aspekts | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 |
Uzņēmuma politikai ir jābūt mērķētai uz nākotni, ir jāapzinās, ka jebkurš produkts, neskatoties uz tā panākumiem patērētāju vidū, agrāk vai vēlāk būs jāizņem no apgrozījuma.
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, bet jānodrošina jaunu produktu ieviešana, kas apmierinātu patērētāju vajadzības.
Jaunie produkti ir patērētāju vajadzību izmaiņas rezultāts. Ražotāji nepārtraukti cenšas uzlabot preci, jo pat nelielas izmaiņas var tai nodrošināt konkurētspējīgas priekšrocības. Jaunā produkta jēdziens sevī ietver oriģinālo produktu izstrādi un esošo produktu modifikāciju un uzlabojumus.
Veiksmīga jaunās produkcijas plānošana prasa sistemātiskus pētījumus; vajadzību saskaņošanu, ko patērētāji izvirza jaunajam produktam ar uzņēmuma iespējām; lielu uzmanības pievēršanu tam kā patērētāji vērtē produkcijas īpašības; ievērojamu līdzekļu un laika patēriņu.…
daudz tulkots no krievu un angļu valodas.
