Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 1.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 2.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 3.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 4.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 5.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 6.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 7.
  • Summaries, Notes 'Apdāvinātie bērni. 1.daļa', 8.
Extract

Lai veiktu pētniecisko darbu un sasniegtu izvirzīto mērķi un uzdevumus tika pielietotas sekojošas metodes: pedagoģiski psiholoģiskās literatūras izpētes metode, novērošana, bērnu darbības produktu analīze, tests, personīgās pieredzes apkopošana un analīze.

Pedagoģiski psiholoģiskās literatūras izpētes metode – viens no priekšnosacījumiem, kas nepieciešams pētījuma sekmīgai risināšanai [19; 232]. Literatūras (pieredze) izpēte palīdz iegūt dažādu informāciju par izpētes objektu. Minēto materiālu izzināšana papildina pētītāja novērojumus, palīdz izzināt, jaunus faktorus par bērna pedagoģisko iedarbības efektivitāti, par citu pedagogu pedagoģisko prasmju līmeni, darba sistēmu noteiktajā jautājumā.
Novērošana – pedagoģiskās parādības mērķtiecīga izpēte, kas palīdz iepazīt savus audzēkņus tiešās uztveres ceļā dabiskos apstākļos [2-; 32].
Novērotājam jācenšas virzīt savu uzmanību uz tām pedagoģiskā procesa vai parādības pusēm un detaļām, kas atbilst novērošanas mērķim, vienlaikus aptverot visu pedagoģisko procesu. Praksē šo metodi izmanto visvairāk, jo tā ļauj spriest par bērnu dažādās situācijās.…

Author's comment
Atlants