Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas sociālie un ekonomiskie aspekti', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Reklāma    5
  Reklāmas ekonomiskais aspekts    6
  Reklāmas sociālais aspekts    8
  Praktiskā daļa    10
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
  Pielikumi    16
Extract

Mūsdienās reklāma sabiedrībā spēlē būtisku lomu, jo tajā ir iesaistīti ne tikai reklāmas pasūtītāji un to veidotāji, bet vislielākajā mērā arī sabiedrība kopumā. Reklāma ietekmē sabiedrības intereses un iespaido to lēmumu pieņemšanas procesā. Reklāma ne velti tiek uzskatīta par vienu no tirgus virzītājspēkiem. Varētu pat teikt, ka bez reklāmas nav iespējama ne mūsdienīgas tautsaimniecības, ne sabiedrības attīstība. Reklāma pilda vairākas svarīgas funkcijas, piemēram, komunikatīvo funkciju (tā nodrošina sabiedrību ar informāciju par tirgū nopērkamiem produktiem, to aktualitāti, palīdzot salīdzināt piedāvāto sortimentu un sniedz izvēles iespējas), ekonomisko funkciju (tā ir informācijas forma, kas veido komunikāciju starp pārdevējiem un pircējiem, kas ietekmē ne tikai pircēju rīcību tirgū, bet lielā mērā arī valsts ekonomisko stāvokli) vai sociālo funkciju (tā sniedz daudz informāciju par situāciju sabiedrībā, tās vērtībām un iespējām).…

Author's comment
Atlants