-
Kopsavilkums studiju priekšmetā "Interneta medijs un komunikācija interneta vidē"
Essays1 Computers, Consumer Electronics, Public Relations, Communications, Transport
• Lovink, Zero Coments
Līdz šim blogi ir tikti apskatīti, kā opozicionāro viedokļu paudēji tradicionālajiem medijiem. Agrāko blogu kultūru radīja dusmīgu, apjukuši, cinisku un nodarbinātu cilvēku sajaukums. Identitātes cirkus, pazīstams kā blogu sfēra.
Šobrīd blogeru galvenais trumpis ir tas, ka viņi piedāvā ekskluzīvu, nevienam citam cilvēkam nepieejamu informāciju, piemēram, ASV karavīrs, kurš dalās ar sevis redzēto blogā. Pat žurnālistiem nav tādas pieejas, attiecīgajai videi.
Kas padara blogu par labu blogu? Protams tas ir personīgais viedoklis kas tiek pausts blogā, taču ir arī vēl citi:
1. Vienkārša, viegla un mebila publicēšana
2. Atpazīstamība
3. Iesaistīšanās sarunās un komentāros
4. Stabils, atpazīstams un unikāls URL
5. Satura pārpublicēšana vairākās vietās.
Padari savu viedokli zināmu citiem, spamo, dalies ar linku kā traks un neraksti vairāk par 250 rakstu zīmēm. …
Kopsavilkums studiju priekšmetā „Interneta medijs un komunikācija interneta vidē ” 4. kopsavilkums Viens no galvenajiem izaicinājumiem un mērķiem mediju studijās ir spēt, tik pat ātri adaptēties, cik ātri mainās mediji. Pat tikko studijas pabeidzis students, var būt jau ar novecojušām zināšanām par šo sfēru… tik ātri tā mainās, 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā. Nākošais mērķis ir spēt rast balansu starp teoriju un praksi. Nepietiek tikai ar dažu teoriju izpēti, tāpat kā ar praksi. Abi šie aspekti ir ļoti svarīgi, dažādās situācijās. Jāatceras, ka teorijas dažkārt ir apgāžamas un to vajag mēģināt darīt! Prakses stratēģijas sevī ietver – mainīgā mediju politika, kuras mērķis ir samazināt mediju monopolizāciju. ¬- neatkarīgi ziņu kanāli un tīkli - taktisko mediju darboņi, arī tik brutāli kā „Yes Men” - visiem pieejami, straumējami, novelkami, raidījumi, faili, ziņas utt.. Kā medijs iezīmē publikas uztveri? Mērķis ir saprast savstarpējās attiecības starp auditoriju, medijiem, politiskajiem notikumiem un attiecīgi veiktajām darbībām.