Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 1.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 2.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 3.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 4.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 5.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 6.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 7.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 8.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 9.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 10.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 11.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 12.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 13.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 14.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 15.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 16.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 17.
  • Research Papers 'SIA "X Tours" ekonomisko rādītāju analīze', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  SIA „X Tours” uzņēmuma raksturojums    5
2.  SIA „X Tours” darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    6
3.  SIA „X Tours” darbības pamatprincipi    7
4.  Uzņēmuma darbības raksturīgākie finanšu ekonomiskie rādītāji    8
5.  Uzņēmuma pastāvošās problēmas un riski    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Extract

Tūrisma operators „X Tours” SIA ir „X Holding” meitas uzņēmums, kas ir tūrisma operators un kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu Baltijas valstu, Krievijas, Baltkrievijas, Polijas un Ukrainas valstu teritorijā. Kompānija „X Tours” apkalpo gan individuālos tūristus, gan viesus, kas ceļo grupās, piedāvājot tiem gan aktīvu atpūtu, gan atpūtu Spa kūrortos, gan organizējot darījumu braucienus, kongresus un konferences. Sekmīgi darbojoties tūrisma tirgū jau vairāk nekā 10gadus, tūrisma operatoram „X Tours” izveidojies pastāvīgo sadarbības partneru un klientu loks, kas uzticas „X” uzņēmumu tīkla izveidotajām zīmolam. Uzņēmums „X Tours”, savukārt, cenšas padarīt savu darbu ātri, kvalitatīvi, iegūstot peļņu un attīstīties sekojot līdzi mūsdienīgajām biznesa attīstības tendencēm.
Kompānijas finansiālo rādītāju analīze secina par „X Tours” ekonomiski stabilo stāvokli, kad uzņēmums ne tikai gūst peļņu, bet arī attiecīgi to peļņu iegulda jaunu biznesa ideju realizācijā un inovatīvo projektu virzīšanā. 2007. gads ir bijis kritiskais gads uzņēmuma pastāvēšanas laikā, bet kompānijas vadība, apvienojot pūles ar darbiniekiem sekmīgi izgāja no krīzes. Taču tūrisma tirgus attīstība Baltijas valstīs jau nerit tik strauji kā dažu pēdējo gadu garumā un uzņēmuma vadībai ir kārtīgi jāpārdomā tālākas attīstības ceļus un iespējas. Tostarp „X Tours” un vairāku konkurējošo uzņēmumu interese austrumu valstu virzienā, kad pēc Baltijas valstu iestāšanās Šengenas zonā tika atcelt vairākas nostādnes, kas līdz šīm atturēja austrumu valstu iedzīvotāju iebraukšanu Baltijas valstīs. Tagad, kompānijas, kuras izvēlēsies pareizu pieeju šīs tirgus nišas iekarošanai spēs izturēt šo konkurences cīņu un vinnēt tajā. Kompānijas „X Tours” vadībai ir jāizpēta uzņēmuma analīzes laikā iegūtos datus un jāizvērtē, vai kompānija ir izvēlējusies pareizo darbību virzienu un vai tai ir iespējas būt sekmīgai arī turpmākajos gados…

Author's comment
Atlants