Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 1.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 2.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 3.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 4.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 5.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 6.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 7.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 8.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 9.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 10.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 11.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 12.
  • Research Papers 'Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Studiju programmas izvēles motivācija   
2.  Ģeogrāfiskās informācijas sistēmas   
2.1.  Kas ir ĢIS?   
2.2.  ĢIS un kartes   
4.  Globālā pozicionēšanas sistēma   
4.1.  Kas ir GPS?   
4.2.  GPS uzbūve   
5.  Pirmie iespaidi par studijām DITF   
6.  Secinājumi   
Extract

5. Pirmie iespaidi par studijām DITF.
Pirmie iespaidi par studijām Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātē ir diezgan divpusēji.
Sēkumā mazu vilšanos sagādāja, kad daudzos studijas programmas priekšmetos mācībspēki bija krievu tautības, kas sagādāja bažas par pasniedzēju latviešu valodas kvalitāti, mazliet baidījos, ka būs grūti saprast pašreizējo vielu. Bet šīs bažas bija nepatiesas, jo, kaut arī lielākoties pasniedzēji ir krievu tautības, pilnīgi visi macībspēki runā tekošā latviešu valodā bez jebkādām problēmām, un ir spējīgi pilnvērtīgi pasniegt sarežģītas lekcijas latviešu valodā.
Otrs pozitīvais aspekts ir tas, ka gandrīz visi pasniedzēji lekciju slaidus un materiālus ievieto internetā, kas ir tiešām ļoti ērti, jo tas palīdz pilnvērtīgi apgūt ielu un strādāt papildus patstāvīgi. Bet diemžēl to dara ne visi pasniedzēji, jo daži pasniedzēji to nedara un uzskata, ka tas nav nepieciešams, jo tad studentu lekciju apmeklējumi samazinās, jo studenti uzskata, ka iet uz lekcijām nav nepieciešama, jo ir iespējams apgūt ielu pašmācības ceļā apskatos internetā ievietotos lekciju materiālus. Uzskatu, ka tā patiešām ir problēma un taisnība šajā viedoklī arī ir, bet vienlaikus arī mazliet nepiekrītu, jo studentiem, kas regulāri apmeklē lekcijas arī ir nepieviešami lekciju materiāli internetā un iespējams pat vitāli , jo dažos studiju programmas priekšmetos vielu ir grūti apgūt.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants