Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 2.
Extract

Uzņēmums: AirBaltic
1.
Vēlmes – nodrošināt klientiem ērtus lidojumus un kvalitatīvu ceļošanas pieredzi.
Vajadzības – nodrošināt stabilu un nepārtrauktu, ienesīgu uzņēmuma darbību un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem, vienlaikus rūpējoties arī par vidi.
Pieprasījums – nodrošināt galamērķu daudzveidību, izdevīgas biļešu cenas un savlaicīgus akciju piedāvājumus.
Produkts - nodrošināt klientiem komfortu lidojuma laikā (ērtas sēdvietas, kvalitatīvu un daudzveidīgu ēdienu, sadarbības partneru produkciju iegādi).…

Atlants