Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 1.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 2.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 3.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 4.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 5.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 6.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 7.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 8.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 9.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 10.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 11.
  • Research Papers 'Segmentēšana, tirgus segmentu identificēšana un mērķa tirgus atlase', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mērķa mārketings    4
2.  Tirgus segmentācijas izmantošana    4
3.  Tirgus segmentācijas iezīmes, process un efektivitāte    5
4.  Patērētāju tirgus segmentēšana    7
5.  Mērķa tirgus noteikšanas stratēģijas    10
  Literatūras saraksts    13
Extract

Mērķa segmenta noteikšana ir svarīgākā mārketinga operācija, jo tai ir jāuzlabo produkta pozīcija tirgū vai uzņēmuma darbības rezultātus kopumā. Segmentācija ir sava mērķa pircēja, klienta meklēšana. [3]
Katrs patērētājs ir indivīds ar īpašām vajadzībām un vēlmēm. Tas rada ne mazums problēmu mārketinga speciālistiem, jo skaidrs, ka nav iespējams radīt pilnīgi individuālu produktu vai sniegt pakalpojumu, kas pamierinātu katra pircēja vēlmes. Tādēļ mārketinga speciālistiem sistemātiski jāanalizē tirgus un ar segmentēšanas palīdzību jāizvēlas uzņēmuma mērķa tirgus.
Tātad segmentēšanas galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu cilvēki grupu ar līdzīgām vajadzībām, nevis individuālu pircēju. Laba segmentācija nodrošina uzņēmumam mērķtiecīgumu un augstu efektivitāti preces vai pakalpojuma radīšanā, ražošanā, pārdošanā, jo segmentācija dod iespēju pilnvērtīgāk apmierināt konkrētās pircēju grupas vajadzības un prasības, kā arī samazināt uzņēmuma izmaksas. Tas nozīmē, ka pieaug uzņēmuma konkurētspēja un arī peļņa.…

Author's comment
Atlants