Evaluation:
Published: 26.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 1.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 2.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 3.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 4.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 5.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 6.
  • Research Papers 'Valdorfa pedagoģija. Tās rašanās un attīstība', 7.
Extract

Apmeklējot pedagoģijas lekcijas, visvairāk mani ieintriģēja tieši Valdorfa pedagoģija, tās uzskati un principi, tas bija arī iemesls,kāpēc izvēlējos rakstīt referātu tieši par Valdorfa pedagoģiju.
Lai runātu par pašu pedagoģiju, sākumā noteikti ir jāpiemin Rūdolfs Šteiners ,jo viņš ir Valdorfa pedagoģijas aizsācējs, pamatlicējs. Tā ir radusies no Šteinera antroposofijas („ anthropos”- cilvēks, „ sophia” – gudrība).
Pats R.Šteiners dzimis 1861. gadā pie robežas starp Austriju un Ungāriju,studējis matemātiku un dabaszinātnes Vīnes tehniskajā augstskolā. Līdztekus studijām un savai pētnieka un autora darbībai Šteiners atkal un atkal aizrāvās ar dažādiem pedagoģiskiem uzdevumiem. Pēc studiju beigām viņš strādāja par mājskolotāju. Piemērs, ko viņš mēģināja īstenot pirmajā Valdorfa skolā domāts nākotnes sabiedrībai, kādu viņš tolaik to iztēlojās. …

Author's comment
Atlants