-
Plāns aprīlim, attīstības pakāpe
4. Nedēļa – es un kultūra
1. Iepazīstināt bērnus ar saulgriežu svētkiem – Lieldienām, to svinēšanu un latviskām tradīcijām, ticējumiem.
2. Sekmēt izpratni par Lieldienas svētku svinēšanu citās kultūrās.
3. Rosināt izrotāt Lieldienu olu (vārītu olu), attīstot roku un pirkstu kustības, to jūtīgumu, darbojoties un eksperimentējot ar dažādiem dabas, pārtikas
materiāliem.
4. Motivēt bērnu izveidot ielūgumu vecākiem uz Lieldiena pasākumu.
5. Rosināt, izrādīt interesi un vēlmi, aktīvi darboties, iesaistoties Lieldienu pasākumā.
Pārrunas.
Prezentācija par citu tautu Lieldienas svinēšanas tradīcijām.
Olu krāsošana darbojoties un eksperimentējot ar dažādiem dabas, pārtikas materiāliem. (var būt arī iesaistīti vecāki) Izmantojamie materiāli: krāsains papīrs, dzija, šķēres, līme, uzlīmes. Apzināties un pielietot sava ķermeņa daļas. Rosināt skriet, lēkt aiz pieaugušā ar dažādiem papildus uzdevumiem. Mācīt ripināt, padot, mest bumbu, plastmasas olas.
Bērni izprot un ir paplašinājuši pieredze par Lieldienu tradīciju dažādību latviešu kultūrā un citu tautu kultūra.
Bērni eksperimentē, krāsojot olas. Bērni prot, patstāvīgi, izveidot ielūgumus.Bērni izrāda interesi un vēlmi, aktīvi iesaistoties Lieldienu aktivitātēs.…
IV (5-6.g.). Nedēļas/apakštemati Uzdevumi mērķa sasniegšanai Resursi/līdzekļi 1. Nedēļa – es un citi 1. Veicināt izpratni par to, ko nozīme vārds zinātkāre. 2. Attīstīt prasmi izstrādāt plānu kā kļūt par zinātkāriem. 3. Veicināt bērnus izzināt par sevi, pētot enciklopēdijas par cilvēkiem. 4. Veicināt bērnu interesi izzināt vienam otru, veidojot grupas biedru plakātu. 5. Pilnveidot bērnu sadarbības prasmi, zīmējot viens otra siluetu. Diskusija par vārda zinātkāri izpratni; personīga pieredze/ pasaka. Rotaļu atlase/ pasakas atlase/ Enciklopēdijas par cilvēkiem. Plakātu izstrāde – A3 formāta lapa, krāsainie zīmuli, flomāsteri. Gleznošana/zīmēšana – guaša krāsas, zīmulis, tapetes, otas, ūdens trauks, ūdens.
PDF formāts.
