Evaluation:
Published: 16.10.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'E-komercija', 1.
  • Research Papers 'E-komercija', 2.
  • Research Papers 'E-komercija', 3.
  • Research Papers 'E-komercija', 4.
  • Research Papers 'E-komercija', 5.
  • Research Papers 'E-komercija', 6.
  • Research Papers 'E-komercija', 7.
  • Research Papers 'E-komercija', 8.
  • Research Papers 'E-komercija', 9.
  • Research Papers 'E-komercija', 10.
  • Research Papers 'E-komercija', 11.
  • Research Papers 'E-komercija', 12.
  • Research Papers 'E-komercija', 13.
  • Research Papers 'E-komercija', 14.
Extract

Kas ir e-komercija?

Viena no iespējamām elektroniskās komercijas definīcijām varētu būt šāda – jebkura veida biznesa darījumi, kuros iesaistītās puses mijiedarbojas elektroniski, nevis veicot fizisku apmaiņu vai tieši fiziski kontaktējoties. Lai arī parieza, šī definīcija tik tikko aptver e-komercijas garu, kas praksē izpaužas kā viens no retajiem gadījumiem, kad ātri mainīgās vajadzības un jaunās tehnoloģijas apvienojas, lai radikāli pārveidotu veidu, kādā tiek vadīts bizness.
Modernajam biznesam raksturīgas arvien lielākas piedāvājuma iespējas, lielāka globālā konkurence un pieaugošas patērētāju prasības. Tāpēc ir saprotams, ka biznesā visā pasaulē mainās gan organizācijas struktūras, gan vadīšanas metodes. Vecās hierarhijas sistēmas tiek “saplacinātas” un izlīdzinātas, izskaužot barjeras starp kompāniju nodaļām. Tiek likvidēti šķēršļi starp kompāniju un tās patērētājiem un piegādātājiem. Vārdu sakot, biznesa process tiek pārveidots tā, lai tas pārkāptu vecās robežas. Tagad praksē ir daudz piemēru tam, kā biznesā notiekošie procesi aptver visu kompāniju kopumā. E-komercija ir līdzeklis, kā šīs izmaiņas veicināt un atbalstīt globālā mērogā. Tā kompānijām dod iespēju būt efektīvākām un elastīgākām, veicot darbības kompānijas iekšienē, strādāt daudz tuvāk ar piegādātājiem, kā arī būt atsaucīgākiem uz patērētāju vajadzībām un prasībām. Tā atļauj kompānijām noteikt labākos piegādātājus, neņemot vērā to ģeogrāfisko novietojumu, kā arī pārdot preces globālajā tirgū. …

Author's comment
Atlants