Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Daiļliteratūra un teorija', 1.
  • Essays 'Daiļliteratūra un teorija', 2.
  • Essays 'Daiļliteratūra un teorija', 3.
  • Essays 'Daiļliteratūra un teorija', 4.
  • Essays 'Daiļliteratūra un teorija', 5.
Extract

Māmiņa savam bērnam lasa grāmatu „Vinnijs Pūks un viņa draugi”, lai tas ātrāk iemigtu. Bērnam pieaugot viņam tiek lasīts priekšā „Robinsons Krūzo” ar mērķi izklaidēt un paplašināt bērna redzesloku. Kļūstot vēl vecākam, bērns sāk lasīt pats, tādā veidā viņš iegūst informāciju, izglītojās vispār un izklaidējas, ja tas viņam sagādā prieku. Pieaugot līdz augstskolas vecumam cilvēks sāk izmantot krietni plašāku literatūras klāstu arī specifisku zināšanu iegūšanai izvēlētajā mācību sfērā. Rakstot kursa darbus, bakalaura darbus, mēs saskaramies ar lielu gūzmu literatūras un arī paši radam literatūru. Un tā līdz mēs jau atkal lasām „Vinnijs Pūks un viņa draugi” saviem bērniem un mazbērniem. Tātad, mēs redzam, ka jau no agras bērnības mums visapkārt ir literatūra. …

Author's comment
Atlants