Evaluation:
Published: 23.04.2020.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 1.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 2.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 3.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 4.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 5.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 6.
  • Presentations 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 7.
Extract

Secinājumi
Pastāv dažādas katram uzņēmuma veidam raksturojošās pazīmes, kas piešķir atšķirīgumu un ļauj patērētājam izvēlēties, kas viņam šķiet svarīgāks.
Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība, kas ir saistīta ar kādu noteicošo faktoru grupu – ekonomisko, psiholoģisko, personisko, kultūras vai sociālidemogrāfisko
Spēcīgu sociālo ietekmējošo faktoru uz patērētāju atstāj ģimene un tās locekļi.
Cilvēks dodas paēst ārpus mājas ne tikai slinkuma dēļ, bet arī lai ieekonomētu savu laiku, izmantotu piedāvātās izklaides.
Ēdināšanas uzņēmuma izvēli nosaka arī patērētāja vecums, dzimums, ģimenes tips, dzīves cikls izglītības līmenis.
Uzņēmuma darbinieku apkalpošanas attieksme, ēdiena kvalitāte un uzņēmuma gaisotne ir vissvarīgākie noteicošie faktori.

Author's comment
Atlants