-
Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs
Reklāma – tās būtības un nepieciešamība = apmaksāts, pastiprināts informēšanas veids, kas parasti saistās ar masu informēšanas līdzekļiem.
- reklāmas mērķi: iekarot potenciālo pircēju, radot un veicinot viņā vēlmju un vajadzību rašanos, līdz ar to, preces iegādāšanos.
1.Radīt un stimulēt pieprasījumu, apmierinot patērētāju vajadzības,
2.veicināt preču apgrozījuma apjoma palielināšanos, kas saistīts ar preču apgrozījuma procesa paātrināšanos,
3.realizācijas procesa optimizācija.
- kvantitatīvie mērķi- pārvedumu mērķi, t.i., reklāmas ietekme un preces pārvedumu apjomu;
- kvalitatīvie mērķi – komunikatīvie mērķi, t.i. kādu ietekmi reklāma atstāj uz komunikācijām, kas veicina šos procesus.
Reklāmas informācija atspoguļo un veicina:
1.preču īpatnības un priekšrocības;
2.veicina t/u vārda nostiprināšanos;
1. No kā atkarīga reklāmas attīstība?
Reklāmas attīstība ir atkarīga no:
1.sociāli ekonomiskie;
2.tehnoloģiskie;
3.tiesiskie;
4.tirgus apstākļi.…
Reklāma – apmaksāta, bezpersoniska sazināšanās starp uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām un indivīdiem, kas zināmā veidā ir identificēti reklāmas ziņojumā un kas ar tas palīdzību cer informēt un pārliecināt atbilstošo mērķauditoriju. Reklāma = tirgus ekonomikas elements, kuram ir 4 ekonomikas ietekmes veidi: 1. patērētāju informēšana par tirgū pieejamiem produktiem, 2. nodarbinātības radīšana (tiešās un netiešās darba vietas), 3. daudzu citu sektoru produktu un pakalpojumu pirkšana, 4. ievērojamu ar nodokļiem apliekamo ienākumu radīšana. Reklāma – tās būtības un nepieciešamība = apmaksāts, pastiprināts informēšanas veids, kas parasti saistās ar masu informēšanas līdzekļiem. - reklāmas mērķi: iekarot potenciālo pircēju, radot un veicinot viņā vēlmju un vajadzību rašanos, līdz ar to, preces iegādāšanos. 1. Radīt un stimulēt pieprasījumu, apmierinot patērētāju vajadzības, 2. veicināt preču apgrozījuma apjoma palielināšanos, kas saistīts ar preču apgrozījuma procesa paātrināšanos, 3. realizācijas procesa optimizācija.
Reklāmas un tās darbības apakšsistēmas. Pētījumu loma reklāmdarbības organizēšanā.