Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 1.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 2.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 3.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 4.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 5.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 6.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 7.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 8.
  • Presentations 'Pētījums studiju kursā "Ievads logopēdijā"', 9.
Extract

9. Telpiskā un plaknes orientācija
9.1. Bērns vēl neizprot, ko nozīmē ‘’pa labi,’’ ‘’pa kreisi’’ un neprot to lietot.
9.2. Bērnam uz dēlīša lūdzot pārvietot klucīti bērns saprot, kas ir uz augšu uz leju, bet labo no kreisās puses vēl neatšķir.

10. Secinājumi par bērna runas/ valodas attīstību veseluma skatījumā
Pēc manām domām, bērns 3 gadu un 5 mēnešu vecumā runā ļoti labi, uzdod jautājumus un runā patstāvīgi. Meitenei nav jāuzbāžas ar jautājumiem, lai dzirdētu viņu runājam. Renāte pati nāk pie pieaugušajiem, arī bērniem un uzsāk sarunu, uzdod jautājumus. Bērns prot sevi arī izlabot, ja dažkārt ir pateicis kaut ko nepareizi.

Author's comment
Atlants