Evaluation:
Published: 14.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Essays 'Cena un cenu politika', 1.
Extract

Abu virsmatraču cenu līmenis krasi atšķiras, līdz ar to katram no tiem ir savs pircējs. Kā jau minēju, pirmais virsmatracis ”Intema” ir vairāk paredzēts komerciāliem nolūkiem un kalpo arī uzņēmuma reputācijas veidošanai, savukārt „Dormeo Roll up” ir augstas kvalitātes prece, paredzēta personīgai un intensīvai lietošanai. Cenas stratēģija pirmajā gadījumā ir nodrošināt lielāku apgrozījumu uz pārdotā apjoma rēķina, iespējams vēl piestrādājot pie tā, lai klients nopirktu „vēl kaut ko”. Savukārt, otrā, dārgākā matrača, pārdošanas stratēģija ir pārdot vairāk, bet arī par lielu cenu.
No cenu stratēģijas ir primāri ir atkarīgs uzņēmuma finansiālais stāvoklis un tā pastāvēšanas iespējas, līdz ar to, tai ir jābūt pārdomātai un pielāgotai izvirzītajiem mērķiem.

Author's comment
Atlants