Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 1.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 2.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 3.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 4.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 5.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 6.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 7.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 8.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 9.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 10.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 11.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 12.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 13.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 14.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 15.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 16.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 17.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 18.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 19.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 20.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 21.
  • Research Papers 'Cilvēks un fotogrāfija', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA   
1.  Kas ir fotogrāfija un fotografēšana   
2.  Kāpēc cilvēki kaut ko dara?   
2.1.  Kāpēc cilvēki fotogrāfē?   
3.  Krāsainās un melnbaltās fotogrāfijas, kā cilvēki tās uztver   
4.  Fotogēniski un nefotogēniski cilvēki – mīts vai patiesība?   
5.  Foto terapija un terapeitiskais foto   
II.  PRAKTISKI PĒTNIECISKĀ DAĻA   
1.  Ko par cilvēku liecina tas, ko viņš fotogrāfē   
2.  Aptauja   
3.  Intervijas   
3.1.  Intervija ar Daini Dēricu   
3.2.  Intervija ar Jāni Magdaļenoku   
3.3.  Viedokļu salīdzināšana   
  Secinājumi   
  Tēzes   
Extract

Secinājumi
Veikt šo darbu bija interesanti, jo mani saista fotogrāfija un fotografēšana.
Veicot šo dabu noskaidroju, ka fotogrāfija ir attēlu iegūšanas tehnoloģisks process, apkopojot un fokusējot atstarotos elektromagnētiskos starus uz gaismjūtīgu materiālu, noskaidroju arī to, ka cilvēki jebko dara kāda motīva vadīti, tai skaitā arī fotografē.
Maslovs ir izveidojis motīvu hierarhijas piramīdu, kuras augšgalā atrodas pašaktualizēšanās – arī fotografēšanas motīvs ir pašaktualizēšanās.
Uzzināju, ka fotogrāfija var palīdzēt cilvēkam apzināties savas problēmas, pieņemt sevi un citus, labāk izprast esošo situāciju. Ar fotogrāfijās redzamo informāciju strādā īpaša psiholoģijas nozare – fototerapija.
Hipotēze, ka cilvēki fotografē, lai iemūžinātu sev svarīgus notikumus un lietas un, ka fotogrāfija psiholoģiski spēj ietekmēt cilvēku, pierādījās.


Author's comment
Editor's remarks
Atlants