Evaluation:
Published: 14.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 1.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 2.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 3.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 4.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 5.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 6.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 7.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 8.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 9.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 10.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 11.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 12.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 13.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 14.
  • Presentations 'Skaita un skaitīšanas apguves metodiskie paņēmieni', 15.
Extract

5.Saskaitīšana izmantojot dažādus analizātorus.
• Klausoties I.Ziedoņa „Baltā pasaka”, katru reizi, kad tekstā izdzird vārdu- balts, jāsaplaukšķina plaukstas divas reizes.
• Bērniem tiek dots maiss, kurā ir iekšā visāda veida priekšmeti. Bērns liek roku iekšā maisā, neksatoties, kas tajā ir iekšā un meģina saskaitīt, cik priekšmetu atrodās maisā.

6.Atmiņas stiprināšanas vingrinājumi.
Spēlē piedalās divi bērni. Katru reizi, kats no bērniem veic vienu gājienu. Katrā gājienā atklājot divas kārtis un mēģinot atrast divas vienādās.

Atlants