Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 1.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 2.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 3.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 4.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 5.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 6.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 7.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 8.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 9.
  • Research Papers 'Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Integrētās mārketinga komunikācijas raksturojums    1
1.1.  Integrētās mārketinga komunikācijas elementu raksturojums    4
1.2.  Reklāma kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa    5
Extract

Internets- mājas lapas izveide ir labs reklāmas variants. Reklāmas var izvietot arī interneta katalogos un citās interneta mājas lapās. Interneta reklāmas sasniedz plašu auditoriju un izmaksu ziņā nav dārgs. Internetā ir viegli ievietot reklāmu konkrētai mērķauditorijai.
„Mediju izvēle nozīmē ,ka tiek atrasti maksimāli izmaksu efektīvākie mediji, kas sniegtu nepieciešamo vēstījuma atkārtojumu (ekspozīciju, exposure)mērķa auditorijai.”[5.,585 lpp.]
Jāatceras ,ka ar plašsaziņas līdzekļiem var nodot samērā ierobežotu apjomu informācijas. Ja informācija tiek sniegta pārāk lielā apjomā tā kļūst grūti saprotama, nepiesaista un nevar noturēt cilvēku uzmanību. Tāpēc rūpīgi, jāpārdomā kādu informāciju nodot, tai jābūt kodolīgai, viegli uztveramai, interesantai un piesaistošai. „Reklamētājs sava mērķa sasniegšanai var izmantot dažādus, dažkārt pat šokējošus tēlus un tekstus, interesantus šriftus un ģeometriskas formas, nestandarta krāsu salikumus, sarežģītas tehniskas konstrukcijas, optiskās ilūzijas efektus, neapzināti uztveramus kairinātājus un daudz ko citu. [8.,11 lpp.]
Nedrīkst aizmirst, ka „reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai. Reklāma veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi, tai jāatbilst godīgas konkurences principiem. Reklāmā atļauts, kā to nosaka likumi un citi normatīvie akti, iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas un –galvenais- reklāma nedrīkst maldināt cilvēkus, sabiedrību.”[6., 283 lpp]
Reklāma ir viens no veicināšanas pasākumiem, kas tiek īstenots izmantojot plašsaziņas līdzekļus, lai prece vai pakalpojums tiktu pieprasīts .

Author's comment
Atlants