Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 1.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 2.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 3.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 4.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 5.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 6.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 7.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 8.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 9.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 10.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 11.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 12.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 13.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 14.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 15.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 16.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 17.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 18.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 19.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 20.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 21.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 22.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 23.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 24.
  • Practice Reports 'Prakse sākumskolā', 25.
Extract

Datums:
Klase: 2.klase
Stunda: Vizuālā māksla
Temats: Rūtiņu pilsēta
Stundas mērķim: Pilnveidot prasmes veidot vertikālas un horizontālas līnijas.
Mācību saturs: Radošā darbība, līnijas.
Stundas uzdevumi:
1. Radīt interesi par darbu.
2. Pilnveidot prasmes aizpildīt visu laukumu.
3. Pilnveidot prasmes novērtēt savu darbu atbilstoši izvirzītajiem kritērijiem.
4. Pilnveidot prasmes zīmēt shematisku zīmējumu.
5. Pilnveidot prasmes pievienot detaļas, lai papildinātu zīmējumu.
Stundas gaita:
Ievads
Skolotāja izstāsta bērniem, ka šodien zīmēsim pilsētu, bet zīmēsim nevis uz zīmēšanas lapām, bet gan uz rūtiņu papīra. Izstāsta, ka bērniem būs jāvērtē savi darbi pēc vērtēšanas kritērijiem, kuri ir uzrakstīti uz tāfeles.
Vērtēšanas kritēriji:
1. Līnijas vertikālā un horizontālā virzienā.
2. Zīmē ar parasto zīmuli, neizmantojot lineālu.
3. Aizpilda ēku laukumus ar ķieģeļiem.
4. Apvelkot kontūras ar flomāsteru, to stipri nespiež.
Galvenā daļa
Skolotāja prezentācijā parāda dažādus attēlus, kuros var redzēt ēkas, to siluetus, dažādus pilsētu skatus. Kad prezentācija ir noskatīta, aicina skolēnus sākt strādāt.
Sākumā skolēni zīmē ar parasto zīmuli ēkas, tad savelk mazus kvadrātiņus – ķieģeļus. Katrs iedomājas savu rūtiņu pilsētu un zīmē. Kad zīmējums ir uzzīmēts, skolēni ņem flomāsterus un katras ēkas kontūras pārvelk ar flomāsteru, katrai ēkai ņem savu krāsu.
Nobeigums
Kad zīmējumi ir pabeigti, katrs bērns nāk klases priekšā un pastāsta par savu pilsētu. Tad skatoties, uzrakstītos kritērijus uz tāfeles, vērtē savu darbu.

Author's comment
Atlants