Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 2.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 3.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 4.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 5.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 6.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 7.
  • Summaries, Notes 'Laboratorijas darbi e-komercijā', 8.
Extract

5. laboratorijas darbs
4. variants


1) Kādas ir reklāmas biznesa modeļa priekšrocības un trūkumi?

Uz reklāmu bāzēta biznesa modeļa priekšrocības:
• Pircējiem priekšrocības: ātrums un ērtība preces mēklēšanas procesā, zemākas cenas un cenu caurspīdīgums, plaša preču izvēle, iespēja visas vajadzības apmierināt vienā vietā; trūkumi: nav iespējas gūt fizisku kontaktu ar preci, kas samzzina iespēju gūt pilnīgu priekšstatu par to; nav personiska kontakta ar pārdevēju, pārdevējs par preci zina vairāk nekā pircējs.
• Pārdevējam priekšrocības: ir zemākas izmaksas veikala uzturēšanai; ērti iegūt info par pircēju, ka arī veikt analīzi un izstrādāt klientu apkalpošanas programmu, globālais tirgus – liels mērogs un auditorija (interneta lietotāji visāpasaulē), nepārtraukta darbība (7 dienas nedēļā 24 stundas diennaktī Trūkumi: maz impulsīvu pirkumu, jārisina loģistikas transporta izmaksu jautājumi, ir jānodrošina augsti kvalificēti darbinieki biznesa procesu nodrošināšanai (IT, mārketings u.c.), jāinvestē lieli līdzekļi pamatlīdzekļu iegādei un brenda atpazīstamības līmeņa paaugstināšanai, jāiegulda līdzekļi darījumu drošības nodrošīnāšanai.
• Abiem problēma – identifikācija.

2) Kā Jūs varētu skaidrot „Yahoo!” veiksmi pausalslavēnas tirdzniecības zīmes (brenda) izveidē?

Kompānijas galvenā nodarbošanās ir interneta pakalpojumu sniegšana visā pasaulē, starp tās pazīstamākajiem pakalpojumiem ir interneta meklētājs, interneta portāls, mājaslapu katalogs, e-pasta serviss, ziņas, sociālo mediju vietnes u.c.. Savā nozarē Yahoo! ir starp pasaules vadošajām kompānijām, un tās mājaslapa ir pati apmeklētākā vietne pasaulē. „Yahoo!” veiksmi pasaulslavenas tirdzniecīas zīms(brenda) izveidē var iskaidrot ar to, ka tas kļuvis par līderi interneta vidē pateicoties interneta pakalpojumu sniegšanai lietotājiem visā pasaulē, kā arī visu mērogu bizness klientiem.

3) Kā „Yahoo!” atšķiras no tradicionālā masu komunikāciju biznesa (radi, TV, prese)?

Author's comment
Atlants