Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 8.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 9.
  • Summaries, Notes 'Liepājas kopienas analīze', 10.
Extract

Sociālā dzīvojamā mājā dzīvo 3 čigānu jeb romu ģimenes, tāpēc izvēlējos analizēt šīs grupas problēmas:
1.analfabētisms. Romi nevēlas mācīties, jo uzskata, ka ir dabas bērni un spēj izdzīvot bez izglītības;
2. neiecietība, diskriminējoša attieksme pret čigāniem (romiem) liedz viņiem baudīt tās iespējas, ko bauda citi sabiedrības locekļi;
3.bezdarbs – čigāni nevēlas strādāt, bet pārdot, vasarā lasīt ogas, sēnes;
4.iztikas līdzekļu trūkums;
5.iesaistīšanās narkotiku biznesā, pakļauj ģimenes locekļus riskam tikt apcietinātam, sodītam utt.;
6.nesaticība savā starpā – cenšas viens otru aprunāt;
7.nav prasmes bērnu audzināšanā – uzskata, ka bērnus var izaudzināt par labiem cilvēkiem, ja viņus emocionāli un fiziski iespaido – gadsimtu pieredze.
Iespējamie risinājumi:
1.Čigāniem būtu jāapmeklē kursi, lai apgūtu lasīt un rakstīt prasmi;
2.Piesaistīt līdzekļus no NVO un ES struktūrfondiem, lai nodrošinātu kursus;
3.Informēt par Krimināllikuma normām par narkotiku uzglabāšanu un tirdzniecību;

Atlants